Followers

Friday, February 11, 2011

Al kisah di GYM

hmmm... apa yang ada kat gym rrr? malam semalam aku g gym.. ikut member... pada mulanya malas gak nk follow dia sbb letih keje seharian tp fikir2 balik  dh x wat pe so apa salah nya... kami ke sana dalam kul 8.30 mlm. sampai jer ramai giler org... aku biasa lah klu ramai2 ni malas siket... so aku putuskan nk stay kat luar jer.. amik angin malam... dok sorg2 kat luar bosan giler... so apalagi eye candid lerr... kebetulan ada cermin terus ke dlam gym... apa lagi aku ushar habes2 rrr semua mamat dlm gym tu... mmg horny beb... badan2 berketul2... pakai trunk pulak tu... ye larr gym utk lelaki shj... tgh dok ushar tetibe mata aku yg rakus ni terpandang sorang mamat melayu ni... umor dlm lewat 20 an agaknyaa... dia tgh dok usap2 die punya konek... aku x sure die usap sbb horny atau nk tunjuk kat aku... aku tgok je larr... dh org kasi green light... bende free beb.... tp muka mamat ni mmg hansome giler... lepas tu akku g tandas... apa lagi tgok org xde aku pun ushar org mandi rr.... best giler tgok mamat2 ni mandi.... sbb org x ramai kat fitting rooom so diorg siap mandi bogel beb.... siap x tutup pintu lg.... mmg best giler.... aku g kencing diorg selamba jer mandi.... mmg nk jer aku ajak diorang ramai2 rogol aku...hahaha... aku nk jer rasa batang2 baru ni... lama dh x rasa.... asyik dok tgok dlm tenet jer.... memang x puas rrrr....

No comments:

Post a Comment