Followers

Saturday, December 3, 2011

Hari-Hari Terakhir Disember

tajuk N3 kali ni iras2 mcm N3 Zack. Bukan apa, sebenarnya skrg kita kan di bulan Disember. Bulan terakhir di tahun 2011 ni. Terasa begitu cepat masa berlalu. 1001 perkara bermain di kepala. Nak kena buat keputusan dgn cepat dan tepat. Owh sebelum tu terlupa pulak nk bgtau 'kehilangan' aku selama ni bukan kerna merajuk ke apa ke. sebenarnya blog aku ada masalah teknikal dr bulan 9 dulu. bulan 8 kan ramadhan so aku stop berblog. untuk mengelakan batal puasa. Time bulan 9 tu aku try nk berblog tp semua post dan komen xley nak published. ada masalah. aku pun x tau. bnyk kali tried pun xley. tension aku. last2 aku tutup terus blog ni. igt nk wat yg baru tp terasa sayang pulak. Last2  2 3 hari lepas aku saja larh nk ON kan balik DIARY kesayangan aku ni. tup tup bole la pulak. hm...apa lagi senyum sokmo laaa...

Jadi banyak cerita aku nak kongsikan yg selama ini terpendam jer. selepas raya haji aku g travel. gtempatnya rahsia... lebih kurang 2 minggu aku kat sana. bnyk lah pengalaman suka dan duka di tempat org tp itu semua aku kutip sebagai pengajaran yg amat berguna. sebagai panduan un tuk travel yg seterusnya.

Bulan ni merupakan bulan terakhir aku kerja di sini. Cukuplah aku rasa 3 tahun ni mencari pengalaman di sini.,  aku ada planning lain. aku nk membina karier kpd sst yg aku minat. x perlulah akun detailkan apa pekerjaan aku yg selepas ni., Yang pasti kerja aku seterusnya HALAL. Aku ingin menjadi pendidik. itu mmg minat dan bakat semulajadi aku. Tapi aku mendidik yg baik2 ja tau. (korunk jgn salah tafsir).... harap2 semuanya berjalan dgn baik. ini percaturan hidup mati... aku xmo keje len. bukannya aku x layak tp spt aku katakan td aku nk kerja pada sst yg aku minat dan ada bakat. aku nk enjoy kerja aku. aku xnk menyesal seumur hidup sbb pilih kerja yg salah. jd stlah berfikir panjang dan banyak pertimbangan serta pendapat dr parents dn kawan2 aku dh putuskan bulan ni bulan terakhir aku disini.

Zack, selamat menjalani kehidupan baru... semoga bahagia hingga ke akhir hayat.... jgn lupa aku dan teman2 di sini. sekali sekala singgah di sini..ok

No comments:

Post a Comment