Followers

Wednesday, January 5, 2011

Hasif yang ke-6

hasif ni budak baik..alim jugak la... tp entah mcm mn aku bole ter'lekat' dgn mamat ni... nk kata kawan baik..x juga..cuma kdg2 jumpe die terkesima n teruja jugak aku ni... hensem..mmg hensem..kulit putih melepak..body solid habes...berketul2... dfgn hasif ni aku'main' time kat asrama..mlm tu aku tidur setilam dgn hasif... aku pun x tau tiba2 nafsu aku bergelora..apalagi tangan aku pun main la konek hasif... terperanjat aku hasif 'punye' besar bai... saiz giant... x sangka body kecil tp konek giant... aku pegang satu tangan mmg x muat... nk hisap mmg x masok habis... mmg besar giler... dh le besar... putih dan panjang pulak..mmg cukup lengkap laa... best rrr sape kawen dgn die... setiap malam pasti puas....

No comments:

Post a Comment