Followers

Sunday, January 2, 2011

Paan yang ke-3

paan paling rapat dgn aku dr kecik sampai ari ni... tp sekrg ni jarang2 lah sbb dia bz dgn keje... aku mula 'bermain' dgn paan time sekolah dulu..time form 5... setiap hari dia ke rumah aku study sama2... mak aku pun x kisah...paan ni budak baik..ringan tulang...senang diminta tolong.... kdg2 kami dok dlm bilik bukan study pun tp dok berborak atas katil... satru hari kerana horny sgt aku cium pipi paan..mula2 dia terkejut...pas2 aku cium sekali lg...dia buat x kisah... mmg lampu hijau lah... so apa lagi degn rakusnya aku pun cium muka dn bibir paan... sampai satu saat aku try pegang konek dia... ternyata paan pun suka... apalgi aku pun keluarkan konek paan..dan terus hisap.... kemudian aku cium seluruh tubuh paan.... walaupun paan x sehebat dan sehensem zart dn jijun tp aku puas bermain dgn paan...bagi aku paan ni hot jugak...

No comments:

Post a Comment