Followers

Sunday, January 2, 2011

Zart yg pertama...

aku ingin bongkar satu rahsia yg sudah lama aku simpan... aku berasal dr sebuah desa di utara semenanjung malaysia... anak desa yg sebenar2 desa... mandi di sungai, bermain di bukit, memancing di sumur, berlari2 di hutan... itulah diri aku waktu kecil...
zaman sekolah aku amat rapat dgn seorang member nama dia Zart... kami mmg rapat sehinggakan aku rasa waktu tu macam dh cinta monyet dgn dia... tp x tau apa2 tentang 'GAY'... satu malam masa cuti sekolah... zart nk tido di rumah aku... selepas tanya mak aku, dia pun izinkan... so malam tu zart tidur di rumah aku... masa tu kami form 2 rasanya... zart ajak aku melancap... aku x mau..aku x reti... kemudian dia suruh aku lancap kat dia... mulanya aku enggan tp apabila zart mengeluarkan kote dia.. aku benar2 teruja... mmg x dinafikan kote zart lagi besar dr aku.. aku wat onani kat zart sampai keluar air mani... selepas tu zart suruh aku masukkan konek aku dlm dubur dia... tp aku x reti... so x jdlah... zart tanggalkan baju dan seluar dalam dia..kemudian dia peluk aku... perlahan2 dia buka baju dan seluar aku... dia bermain2 konek aku sampai aku rasa seronok sgt.. kemudian zart cium bibir aku perlahan2... saat itu amat seronok sekali... dan malam itu prtama kali aku hisap konek... dan pastinya konek zart yg besar dan putih itu... itulah kali pertama aku rasa konek...mmg sedaap... sehingga hari ni setiap kali aku jumpa zart, mmg aku nk bgtau dia yg aku nk hisap konek dia lg... tp pasti mustahil..sbb zart dh besar lgpun aku pasti dia skrg dh str8...dh ada awek pun..lawa awek dia....tp jauh di sudut hati..satu hari nanti aku nk juga hisap konek zart sekali lagi.... pengalamn pertama mmg lain dr yg lain dn sukar utk dilupakan....

No comments:

Post a Comment