Followers

Sunday, January 2, 2011

jijun yang ke-2

ini jugak teman rapat aku masa kecik... sampai hari ni lah.. masa sekolah form 1 aku tau jijun mmg ada hati kat aku... pernah masa pergi camping dia ajak aku melancap tp aku xmo.. aku tidur dgn jijun malam tu... jijun melancap di depan aku... mula2 dia wat sendiri pas2 kerana keterujaan aku dgn konek besar dia..aku pun mintak izin utk melancap kat jijun... jijun pun bg.. so apa lagi...aku pun lancaplh konek putih jijun sampai keluar mani... mmg best giler... pastu sempat pula aku jilat konek dia yg ada air mani tu.. jijun pun x kisah... selepas tu aku cium bontot jijun... dia ok ja... tp kenangan dgn jijun sekali tu je... lepass tu dia pindah sekolah so jarang jumpa dia.... tp mmg sampai hari aku x leh nk lupakan konek besar jijun yg putih melepak tuu... klu ada peluang mmg aku nk buat sekali lg dgn jijun...klu bole nk lebih lg....heheh

No comments:

Post a Comment