Followers

Tuesday, January 4, 2011

Zack yang ke-5

aku kenal zack time berlajar gak.. masa tu kami di sem 1.. dia mmg hensem.. macam anak mat saleh... mula2 aku just senyum2 mcm tu jer... di awal perkenalan.. kami selalu joging sama2... sebenarnya zack pun dua alam gak... aku mmg dh perasan lama dh tp wat x tau jer... 1 malam zack dtg bilik aku... masa tu sekitar pukul 12.30 mlm dh... aku pun dh tertidur... zack bgtau kat bilik dia bnyak nyamuk...so dia nk tumpang tidur kat bilik aku... aku apalagi... senyum sinis rr... dapat lauk sedap malam ni..heheh... kami tidur atas tilam aku... muat2 utk 2 org..lgpun zack badan xlah besar sgt... ntah mgapa x sampai 5 minit tidur aku terus pegang konek zack... time tu zack mmg dh terlelap..rasanya dia terlalu mengantuk... aku main konek zack dlm 3 minit kot..pas2 zack terjaga..aku apalgi cover rr... wat2 tidur... dengan zack xlah sampai 'main'... just mcm tu jer... aku kdg2 ada taste kat die..tp kdg2 x.... mcm tu lah sampai hari ni....

No comments:

Post a Comment