Followers

Sunday, January 2, 2011

Sharq yang ke-4

lepas tamat form 5 dgn keputusan yg amat cemerlang aku dpt msok universiti. sebuah U di utara semenanjung malaysia... di sinilah bermulanya kisah cinta aku... pada usia 18 tahun... aku merantau dan berdikari..jauh dr family.. aku masih igt lagi pd hari pertama pndaftran, time tu dlm dewan..semasa aku sdg uruskn pendaftaran tiba2 mata aku terpaku pada seorang mamat ni... dia pakai baju petak kaler hitam berseluar slack..siap dgn tie... hensem mmg x hengat larr.. terkesima siot dgn kehenseman dia... dr jauh aku cuba mencuri2 ushar dia... tup tap2..pap dia terpandang ushaan aku... hehe..terkezut siot..tp dgn selambanya aku senyum kat dia..dia pun senyum..ye larr masing2 freshie... dlm perjalann balik ke hostel kepala aku ni asyik dok teringat kat mamat td.. x keruan aku.. rasanya inilah kot yg dikatakan CINTA PANDANG PERTAMA.... hehe..

ptg tu bilik aku diketuk org.. aku tgh tidur time tuu.. so dgn keadaan separuh sedar aku pun buka pintu.. OMG... teka sape terpacak kat depan pintu... dia si mamat hensem kat dewan td... dia kenalkan diri dia sharq... dia bawa jadual kuliah.... so dgn gembiranya aku tahu yg dia sama fakulti dgn aku... aplagi pasang angan2 lah aku... dr hari tu lah aku mula rapat dgn sharq... semakin hari kami semakin akrab... sehinggakan pd satu saat aku rasa sedih bila sharq kurang perhatian kat aku...dn aku juga pernah rasa cemburu apabila sharq rapat atau berborak dgn member2 len...x kisahlah laki atau pompuan... cemburu aku time tu mmg tahap top larr..tp aku x tunjuk sgt nt shark perasan pulak...heheh

rapatnya aku dgn sharq sampai tahap kita tidur sebantal..bnyk yg kami kongsikan..cerita pasal family, awek, zaman kanak2 dan macam2 lagi larrr... sharq ni seorng atlit sekolah..pernah wakil negeri ke peringkat kebangsaan... badan die mmg solid habis...body berketul2.. aku pasti semua pompuan pasti jeles tgok aku rapat dgn sharq..aplagi bole tidur dan pegang body tip top die tu senang2 jer...heheh... time tidur mmg aku ushar habis lah body die... baik punyeee.... tp x lebey dr tu... aku masih hormat sharq sbg kawan terbaik aku... tp dlm hati ni mmg bergelora larrr... klu bole nk je aku hisap konek shark sampai pagi...

pada satu malam aku tidur di bilik sharq...mcm biasa kami tidur atas satu tilam yg sama... tp mlm ni bantal asing.. roomates dia xde..balik cuti... so tinggalh aku dgn sharq... time tu lebey kurang kul 2 pagi... selepas berborak mcm 2 hal..tiba2 aku x sedar aku cium pipi sharq... sharq mungkin terperanjat aku rasa... tp dia x wat pe2... kemudian aku cium seluruh muka sharq... dan termasuk bibir... sharq x marah tp dia just selepas seketika dia mengelak...aku pun stop.... kemudian kita tidur mcm biasa... aku tau sharq x ready lg...aku pun xmo paksa dia... kisah mlm tu x berakhir di situ...

selepas mlm tu aku bnyk meluangkan masa dgn sharq... study, joging,library,makan,mandi dn semuanya sentiasa bersama... satu malam aku mmg horny sgt...sharq tgh study time tu... aku terus peluk sharq lalu cium pipi dia... sharq membalas dgn memeluk aku..kemudian kami cium bibir....saat tu mmg seronok dan bahagia sgt... kemudian .....cubalah teka ap berlaku.... mmg pengalaman 'main' dgn sharq paling best dlm hidup aku..mb sbb kami 'main' atas perasaan cinta kot... mmg rasa surrender habis.... give & take... nikmat dia mmg x dpt dilupakan....terlalu indah... inilah cinta pertama aku... sehingga hari ni perasaan aku kat sharq x dpt di hapuskan lg... aku akui aku amat menyintai sharq walaupun hari ini sharq sudah pun berkahwin... dn perkahwinan sharq mndpt liputan meluas dlm akhbar ..... aku tau aku x bole memliki sharq tp perasaan ini aku x mau dn x akan hapus dr hidup aku....  aku amat merindui sharq... aku rindukan bau badab dia,,aku rindukan mata dia... aku rindukan gigi putih dia..aku rindukan bibir merah die.... aku rindukan kau SHARQ.... namun begitu aku doakan kau bahgia bersama2 isteri dan bakal anak kau... bahagiamu adalah bahagia ku Sharq... harap kau bahagia sampai akhir hayat.... doakan aku....

No comments:

Post a Comment