Followers

Monday, January 10, 2011

Malam minggu

Malam minggu lepas aku borink sgt.. so keluar lah sorg2 pergi uptown... nak kata lapar x jugak... saja p window shopping.. lagipun aku x suka sgt org ramai ni...crowded... panaz... ayik berjalan dok belek2 barang terasa haus la pulak.... apalagi aku pun singgah di sebuah gerai mak cik tuu... beli milo ais... sedang dok asyik tunggu turn nk ambik air... tiba2 mata aku yg nakal ni teruja dan terkesima habes tgok sorang mamat ni.. dia jual yong tau fu kat gerai sebelah... hansem giler... kulit xlah cerah sgt... tp hidung tinggi mcm hero hindustan... mmg hensem larh.... apa lagi aku pun ushar habis2 rr... semua aku pandang... yg menjadi tumpuan tentulah kat bawah pusat tu.. walaupun terlindung oleh seluar jeans dia tp mmg masyuk rr... so hot... (hehehe).... mmg jd modal wat mimpi basah malam tu... (angau sekejab)....tp next week nk p lg rr.. nk p beli yong tau fu pulak... bole ushar lama siket....hahah

1 comment:

  1. hahahah gila....ni memang dah macam kes serius ni :p

    ReplyDelete